jag är seg (a)

JÄTTEGRATTIS i efterskott Josse! :D Och tack för en härlig kväll i fredags, superkul, får göras om snart, fast måste ju säga att jag föredrar tivoli ändå ;) haha :P
förutom en härlig tjejmiddag och trevlig utgång i fredags har det väl inte hänt så jättemycket. Har mest umgåtts med söta jesper<3. Hade träning igår också, det har helt enkelt vatt en ganska lugn helg, vilket jag tyckte va skönt, behövde vila upp mig lite :P
Idag har jag inte gjort mycket heller, haft två lektioner, dans och kemi. Kemin kan slänga sig i väggen för vi fick tillbaka proven idag o resultatet är jag ju inte nöjd med om man säger så :(
Nu bär det strax av till träning, o pappa är tydligen på bra humör så jag slipper ge mig ut i regnet, jag får ta bilen, yay! =D
pusspuss
                 Logga
P.S. Kom ju på att jag glömt skriva ATT JAG HAR TAGIT KÖRKORT! wohoo :D Så jäkla glad för det är jag :D Tack o lov va inspektören på gott humör i fredag, o han kanske tyckte synd om mig för att det snöade, vad vet jag, han godkände mig iaf :D tur att min lärare inte va inspektör för hon hade tydligen kuggat mig, men jaja, skit samma, behöver tack o lov aldrig träffa henne mer så ;D haha :P D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0