Aggressionsutbrott är bra för hälsan...

Dagen idag började bra, bussen va i tid (OMG!) och allt flöt på bra i skolan, superduper, förutom att jag typ har tio sidor matte att göra till nästa vecka... :(
Sen körlektion som inte gick lika dåligt som förväntat, vilket va skönt, hade ju trots allt inte kört på nästan två veckor, fast va ju långt ifrån felfri, får nog träna något mer innan jag får mitt körkort ;D
Hem o ta de lite lugnt sen innan dampet bröt loss. Mamma och jag hade bestämt att hon skulle komma hem runt halv fem så vi kunde övningsköra lite vig fem fram till min träning. Kvart i va hon fortfarande inte hemma så jag smsade henne men fick inget svar, senare visade det sig att hon itne ens läst smset. Fem över fem ringer jag henne för att se var hon håller hus. Tydligen va hon fortfarande på jobb!!! Jag undrar varför hon inte hört av sig o får som svar "varför skulle jag gjort det, vi hade väl ingen exakt tid?" NÄHÄÄÄ!? blev så jävla arg, ofta liksom! om jag inte hör av mig när jag är sen blir hon pissed off, men när det gäller henne bryr hon sig inte, hon e så jävla känslokall ibland, hon bryr sig inte ett skit om nån annan än sig själv!!! Inte nog med det föreslog hon att jag skulle vänta ytteligare tills hon kom hem så kunde vi köra då. Slutade med att jag la på, slängde mobilen hårt i soffan (behöver den trots allt, annars hade den åkt i väggen eller golvet) o skrev rakt ut. MÖG! Halv sex kom hon hem, vi körde kvart i sex för hon fumlade massa o hittade inte grejjerna, körde i 20 minuter (fett onödigt, gav nada) o sen skulle hon på nåt föredrag så då fick jag äntligen slippa henne o sticka in till härliga dansfolket istället. Asså min mamma tar priset som mest själviska, nånsin!
Sen träning vilket tack o lov fick mig på mycket bättre humör, älskar träningen o folket! Sjukt härligt att vara tillbaka efter lovet :D love till er <3 det gick dessutom riktigt bra idag också, o de va superskoj, piruetterna satt, o hoppen börjar bli bättre, detta gillas! :D

NU blev detta ett mega inlägg, men är ju trots allt en blogg, o behöver avreagera mig lite, är fortfarande arg på da bitch... :/ blir väl bättre snart igen, går upp o ner för mig o min mamma :P

men nu måste jag nog lägga ner datan för idag, en dag imorgon också ;)

nattinatti :)
                          Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0